منو خدا

خدایا نگاهم کن.

خالی خالی از احساس و هیاهو

و پر از گناه

حواسم هست که دقیقا هستی.

نزدیک نزدیک

اما تو..

بی توجه به بودنم

و با نگاهم، با صدایم و با تمام وجودم صدایت میکنم

التماست میکنم

ولی باز جز سنگینی نگاهت هیچ نمی یابم

کاش در کنار این همه نگاه جوابم میدادی

جوابی بجر عذاب

بجز انجه نمیتوانم تحمل کنم ؛ و بار ها گفته ام نمیتوانم

تو باز نگاهم میکنی.

هیچ نمیدانم نگاهت کمک و پاسخ به التماس هایم است یا بی تفاوتی به گریه هایم

کاش این جاده تمام شود

پایان دنیا و اغاز دیگر

تو باز نگاهم میکنی

کاش تمام شود این نگاه هایی که فکر میکنم بی فایده اند

و تو چیزی بگویی

مثل اینکه : من خدایت هستم . نترس.

 دوستت دارم

بیا که در کنار من ارامش بگیری..

 

 

 

دوست دارم خدا.دروغه ناراحتی هام ازت.

وشاید دروغ نیست... فقط شاید..

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

m.k
ساعت21:59---30 شهريور 1396
از کجا میفهمی خدا نگاهت می کنه چ قدر بعضیا به خدا نزدیکند خ خ خ

you♥me
ساعت0:10---18 مرداد 1395
likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
پاسخ:مممممنوووونننن


fatemeh
ساعت0:10---18 مرداد 1395
likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
پاسخ:خوشحالم هنوز بهم سر میزنی.مررررسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 15 مرداد 1396برچسب:, | 22:50 | نويسنده : **mona** |
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');